Bc. Hana Hasalová

Diplomová práce

Analýza věrnostního programu letecké společnosti ČSA

An Analysis of the Czech Airlines' Frequent Flyer Programme
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá otázkou podpory prodeje, jakožto jednoho z nástrojů komunikačního mixu. Představeny jsou základní formy podpory prodeje, její nástroje, detailnější pozornost je věnována věrnostním programům. Popisuje princip jejich fungování přímo v oblasti letecké dopravy. Praktická část analyzuje věrnostní program vybrané letecké společnosti z pohledu jeho efektivity ve srovnání …více
Abstract:
The diploma thesis deal with sales promotions issues as one of the communication mix tools. The basic forms of sales promotion and its related tools are presented while more detailed attention is given to loyalty programmes. The thesis describes their operations in air transportation sector. In its practical part, the diploma thesis analyses the loyalty programme of a selected airline company from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace