Analýza věrnostního programu letecké společnosti ČSA – Bc. Hana Hasalová
Bc. Hana Hasalová
Diplomová práce
Analýza věrnostního programu letecké společnosti ČSA
An Analysis of the Czech Airlines' Frequent Flyer Programme
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá otázkou podpory prodeje, jakožto jednoho z nástrojů komunikačního mixu. Představeny jsou základní formy podpory prodeje, její nástroje, detailnější pozornost je věnována věrnostním programům. Popisuje princip jejich fungování přímo v oblasti letecké dopravy. Praktická část analyzuje věrnostní program vybrané letecké společnosti z pohledu jeho efektivity ve srovnání …víceAbstract:
The diploma thesis deal with sales promotions issues as one of the communication mix tools. The basic forms of sales promotion and its related tools are presented while more detailed attention is given to loyalty programmes. The thesis describes their operations in air transportation sector. In its practical part, the diploma thesis analyses the loyalty programme of a selected airline company from …víceKlíčová slova
Komunikační mix podpora prodeje prostředky podpory prodeje věrnostní program věrnostní karta nové formy komunikace loajalita zákazníka vztahový marketing Communication mix sales promotions sales promotions tools loyalty programme loyalty card new forms of communication customer loyalty customer relationship management
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ckc9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Komunikační mix společnosti KRPA FORM, a.s.
Mojmír Švejda -
Prostředky podpory prodeje ve firmě Smartlabs
Kateřina Nikodýmová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Stanislav Zámečník -
Etika využití záruky na produkt jako prostředku podpory prodeje. Reklama v automobilovém průmyslu.
Adam Trůbl -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Šárka Bártlová -
Využití prostředků podpory prodeje v organizaci
Viktor Jež