Komunikační strategie restaurace – Ing. Zuzana Mizerová
Ing. Zuzana Mizerová
Diplomová práce
Komunikační strategie restaurace
Communication strategy of restaurant
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je návrh komunikační strategie pro libereckou pobočku americké restaurace Coyote Diners & Bar. Hlavním cílem práce je zvýšit povědomí o této restauraci a stimulovat tak poptávku po jejích produktech. První část práce je věnována teoretickým východiskům, týkajících se především marketingové komunikace. Druhá část se zabývá detailním popisem restaurace a situační analýzou …víceAbstract:
The subject of this thesis is a communication strategy proposal for the subsidiary of the American restaurant Coyote Diners & Bar, located in Liberec. The main goal of this thesis is to raise awareness about this restaurant and stimulate demand for its products. The first part is focused on the theoretical basis, concerning mainly the marketing communication. The second part deals with the detailed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2014
Zveřejnit od: 6. 1. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2014
- Vedoucí: Ing. Zuzana Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mizerová, Zuzana. Komunikační strategie restaurace. Liberec, 2014. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.1.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 6. 1. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková