Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe – Bc. Šárka Zapletalová
Bc. Šárka Zapletalová
Master's thesis
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
Design Manual - Application of Logos and Visual Elements of the Brand into Practice
Anotácia:
Obsahem diplomové práce je design manuál společnosti Bibby Financial Services, a.s.. Práce sestává ze tří částí, kdy první teoretická definuje termín design manuál a jeho roli v rámci komunikačního mixu. Budou popsány také jeho součásti. Tato část bude věnována také značce jako takové, proč je důležitá a jak ji budovat. Praktická část práce analyzuje konkurenci z pohledu prvků design manuálu. K analýze …viacAbstract:
The thesis contains the design manual of the company Bibby Financial Services, a.s.. The thesis consists of three parts, the first theoretical defining the term design manual and its role in the communication mix. Its components will also be described. This section will be devoted to the brand, why it is important and how to build it. The practical part of the thesis analyse the competition from the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zapletalová, Šárka. Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Firemní interní komunikace
Lucie Ševčíková -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle. Výzkum spojení komunikace-produkt-konkurenční výhoda-odlišení se-vztah.
Radka Zemanová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Barbora Kupcová -
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
Petra Ritschelová -
Komunikace v personálním marketingu vybrané firmy
Raszka Raszka -
Interpersonální komunikace ve firmě
Evelina Mikhailova -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Victoria Shestakova