Hra jako součást volného času u dětí 1. stupně ZŠ z pohledu rodičů – Bc. Monika Odstrčilíková
Bc. Monika Odstrčilíková
Diplomová práce
Hra jako součást volného času u dětí 1. stupně ZŠ z pohledu rodičů
Game as a Way of Spending Free Time of Primary School Children from Parents´ Perspective
Anotace:
Z informací získaných z domácích a zahraničních zdrojů se v teoretické části pojednává o fázích vývoje dětí, o metodách výchovy během volného času, o různorodosti volnočasových činností, o struktuře zájmového vzdělávání v prostředí České republiky, o pozici pedagoga v kontextu volného času a také o hře jako takové, jejíž charakteristiky a význam jsou podrobně zkoumány. Cílem práce je prozkoumat, jak …víceAbstract:
From the information obtained from domestic and foreign sources, the theoretical part deals with the stages of child development, methods of education during leisure time, the variety of leisure activities, the structure of leisure education in the Czech Republic, the position of the teacher in the context of leisure time, and the game itself, whose characteristics and meaning are examined in detail …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Odstrčilíková, Monika. Hra jako součást volného času u dětí 1. stupně ZŠ z pohledu rodičů. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Sociální pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ