Rozšíření projektu Other Kosmos o ukládání světů – Jiří Mann
Jiří Mann
Bakalářská práce
Rozšíření projektu Other Kosmos o ukládání světů
Project Other Kosmos Extension of Wolrd Management
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je rozšířit projekt Other Kosmos o funkce, které uživateli umožní vytvářet a ukládat nové světy s nastavenými parametry. Dále bude umožněno mezi nimi přepínat a editovat je. Pro uskutečnění těchto funkcí je třeba obohatit uživatelské rozhraní o herní menu, které uživateli poskytne jednoduchou správu jeho světů. Projekt je implementovaný v jazyce Java využívající knihovnu …víceAbstract:
The goal of the bachelor’s thesis is to extend the Other Cosmos project with functions that will allow user to create and save new worlds with set parameters. It will also be possible to switch between them and edit them. To add these functions, it is necessary to enrich the user interface with a game menu, which will provide the user with easy management of his worlds. The project is implemented in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/144006
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
- Vedoucí: David Ježek
- Oponent: Jan Kožusznik
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Blender plugin for procedural generation of roads and road systems
Zdeněk Doležal -
Game UI based on procedural techniques
Marek Bařinka -
Procedural generation of flower pigmentation patterns
Vendula Němcová -
Procedurální generování voxelových struktůr
Jan Szlauer -
Procedurální generování v počítačové grafice
Jan Flégl -
Procedurální generování map pro deskovou hru Dračí doupě
Jiří Kalanin -
Implementace systému pro procedurální generování herního obsahu
Zbyněk Zelinka -
Procedural generation of flower pigmentation patterns
Vendula Němcová