Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice – Bc. Tereza Fogašová
Bc. Tereza Fogašová
Master's thesis
Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice
Customer problems in purchasing clothing in brick-and-mortar stores in the Czech Republic
Anotácia:
FOGAŠOVÁ, T. Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce se zaobírá zákaznickými problémy při nákupu oděvů v kamenných prodejnách v České republice. Stěžejním cílem práce je navrhnout marketingová doporučení pro kamenné prodejny s oděvy, která by mohla vést k tomu, aby byl nákupní proces jednodušší …viacAbstract:
FOGAŠOVÁ, T. Customer problems in purchasing clothing in brick-and-mortar stores in the Czech Republic. Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019.The thesis deals with customer problems when buying clothes in brick-and-mortar stores in the Czech Republic. The main aim of the thesis is to propose marketing recommendations for brick-and-mortar stores with clothes, which could lead to making the process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Mikhail Serebriannikov
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOGAŠOVÁ, Tereza. \textit{Zákaznické problémy při nákupech oděvů v~kamenných prodejnách v~České republice}. Online. Diplomová práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/5oogvl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Návrh na založení prodejny s oděvy pro osoby s tělesným handicapem
Hana Erbenová -
Vliv nakupování online a v kamenných prodejnách na plýtvání potravinami
Eliška Kočí -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada