Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice – Bc. Tereza Fogašová
Bc. Tereza Fogašová
Diplomová práce
Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice
Customer problems in purchasing clothing in brick-and-mortar stores in the Czech Republic
Anotace:
FOGAŠOVÁ, T. Zákaznické problémy při nákupech oděvů v kamenných prodejnách v České republice. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019.Diplomová práce se zaobírá zákaznickými problémy při nákupu oděvů v kamenných prodejnách v České republice. Stěžejním cílem práce je navrhnout marketingová doporučení pro kamenné prodejny s oděvy, která by mohla vést k tomu, aby byl nákupní proces jednodušší …víceAbstract:
FOGAŠOVÁ, T. Customer problems in purchasing clothing in brick-and-mortar stores in the Czech Republic. Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2019.The thesis deals with customer problems when buying clothes in brick-and-mortar stores in the Czech Republic. The main aim of the thesis is to propose marketing recommendations for brick-and-mortar stores with clothes, which could lead to making the process …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
- Oponent: Mikhail Serebriannikov
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Návrh na založení prodejny s oděvy pro osoby s tělesným handicapem
Hana Erbenová -
Vliv nakupování online a v kamenných prodejnách na plýtvání potravinami
Eliška Kočí -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Demystifying Search Engine Optimization-Online Retargeting Bond
Nijat Alizada