Segmentace trhu zdravého stravování – Eldar Irzhanov
Eldar Irzhanov
Diplomová práce
Segmentace trhu zdravého stravování
Market segmentation of selected area of healthy feeding products
Anotace:
Cílem této diplomové práce je odkrytí a rozvoj segmentů na pražském trhu zdravého stravovaní, konkrétně na trhu krabičkových diet. Teoretická část práce je věnována marketingovému významu diferencí mezi spotřebiteli a procesu segmentace trhu, který se skládá z čtyř klíčových fází. V metodické části práce jsou představeny metodiky primárního a sekundárního výzkumu, na nichž je tato práce založena. Praktická …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to uncover segments in the healthy feeding market narrowed to the box-food diet market in Prague, and to develop their profiles. The theoretical part is dedicated to the marketing significance of differences between consumers and the market segmentation process, which is consisted of four key phases. The methodical part of the thesis presents the methodology of secondary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86448
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86448
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum diskontu Penny Market s. r. o.
Markéta Hubatová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Ivana Šperková -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Bruno Souza Alcantara -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova