Eldar Irzhanov
Master's thesis
Segmentace trhu zdravého stravování
Market segmentation of selected area of healthy feeding products
Abstract:
Cílem této diplomové práce je odkrytí a rozvoj segmentů na pražském trhu zdravého stravovaní, konkrétně na trhu krabičkových diet. Teoretická část práce je věnována marketingovému významu diferencí mezi spotřebiteli a procesu segmentace trhu, který se skládá z čtyř klíčových fází. V metodické části práce jsou představeny metodiky primárního a sekundárního výzkumu, na nichž je tato práce založena. Praktická …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to uncover segments in the healthy feeding market narrowed to the box-food diet market in Prague, and to develop their profiles. The theoretical part is dedicated to the marketing significance of differences between consumers and the market segmentation process, which is consisted of four key phases. The methodical part of the thesis presents the methodology of secondary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/86448
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Jan Koudelka
- Reader: Jan Mareš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86448
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum diskontu Penny Market s. r. o.
Markéta Hubatová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s maloobchodní prodejnou Neptun market
Ivana Šperková -
Marketingové strategie firem LIDL ČR a Penny Market ČR na českém trhu
Martin Kubát -
Analysis of Consumer Attitudes toward Food Products' Origin in Indian Market
Hiral Dhruvin Panchal -
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
Bruno Souza Alcantara -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova