Marketingová komunikace firmy Prague Free Tour – Denisa Gyürkeová
Denisa Gyürkeová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace firmy Prague Free Tour
Marketing Communication in a Firm Prague Free Tour
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Prague Free Tour. Daná problematika je nejprve rozebrána teoreticky metodou literární rešerše. V druhé části jsou zjištěné poznatky aplikovány na firmu, která je předmětem zkoumání. Cílem práce je pomocí empirického výzkumu zhodnotit nástroje marketingové komunikace firmy Prague Free Tour a na základě zjištěných výsledků podat firmě doporučení …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with marketing communication of the company Prague Free Tour. At first, the issues are analyzed theoretically by the method of literary research. In the second section, the findings are applied to the company which is the subject of the investigation. The aim of the thesis is to assess tools of marketing communication of the company Prague Free Tour by means of empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 7. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69093
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2017
- Vedoucí: Jiří Přibil
- Oponent: Daria Gunina
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69093
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Marketingová strategie Studia Be Free
Lucie Nováková