Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Dakys – Bc. Ivo Stráník
Bc. Ivo Stráník
Master's thesis
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Dakys
Design, implementation and evaluation of an online marketing campaign for Dakys company.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem, realizací a zhodnocením on-line marketingové kampaně pro společnost Dakys, která vyrábí prémiové čaje a bylinné směsi. V teoretické části práce jsou vysvětlené základní pojmy z oblasti marketingu, komunikačního mixu, plánování kampaně, on-line marketingu a jeho jednotlivých nástrojů. Praktická část vychází ze získaných znalostí v teoretické části práce. V této části …moreAbstract:
The thesis focuses on the design, implementation and evaluation of an online marketing campaign for Dakys, a company that produces premium teas and herbal blends. The theoretical part of the thesis explains the basic concepts of marketing, communication mix, campaign planning, online marketing and its individual tools. The practical part is based on the knowledge gained in the theoretical part of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Michal Prokop, Ph.D.
- Reader: Filip Vlasák, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
STRÁNÍK, Ivo. \textit{Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Dakys}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/5p5cg7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Project of Marketing Campaign for Fitness Center Box-Fit Gym
Martina Vokáčová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Návrh on-line marketingové kampaně pro začínající společnost
Tomáš Novotný -
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro e-shop Dobrý kartáček
Tomáš Benák -
Využití on-line reklamy v předvolebních kampaních.
Tomáš Nehasil -
Návrh, realizace a zhodnocení on-line marketingové kampaně pro společnost Naviggo Group s.r.o.
Zuzana Hajná -
Využívání Google Analytics pro marketing firmy
Barbora Zemanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights