Analýza uvedení nového produktu na trh estetické medicíny – Jan Burián
Jan Burián
Master's thesis
Analýza uvedení nového produktu na trh estetické medicíny
Product launch analysis in the field of aesthetic medicine
Abstract:
Tato práce analyzuje uvedení nového produktu na trh dermálních výplní, které spadají mezi zdravotnické prostředky, farmaceutickou společností se zavedenou produktovou řadou dermálních výplní. Práce analyzuje aktivity souvisejí s marketingovou komunikaci k široké i odborné veřejnosti, nastavení ceny nového produktu a promočních aktivit vedených na podporu prodeje a targeting zákazníků. Práce pozitivně …moreAbstract:
This thesis is analysing new product launch of dermal fillers, subcategory of medical devices, by pharmaceutical company with established product line of dermal fillers. Thesis analyses activities directly linked to marketing communication both towards professional and general public, price setting, promotional activities and targeting of customers. This work finds positive results of comunication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 3. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78847
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2020
- Supervisor: Martin Machek
- Reader: Michal Šváb
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
Lucie Bubnová -
Marketingová komunikace pro OTC produkt na farmaceutickém trhu
Nikola Pašková -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Využití marketingového výzkumu pro efektivní nastavení nástrojů marketingové komunikace
Michaela Klusáková -
Marketingová komunikace farmaceutické společnosti
Jana Grygarová Zenzingerová -
Marketingová komunikace farmaceutických výrobků
Tomáš Reichel