Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Kristina Petrášová
Bc. Kristina Petrášová
Bachelor's thesis
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje. Hlavním cílem bakalářské práce je návrh na zlepšení komunikace mezi zaměstnancem a klientem, která povede ke zvýšení efektivity společnosti. V první části jsou popsány a zhodnoceny různé typy marketingových nástrojů pro podporu a zvýšení prodeje. V druhé části práce jsou použity marketingové nástroje společnosti …moreAbstract:
This work has the main goal to improve communications between employee and client, which will should lead higher efficiency. In the first part are described and evaluated different types of marketing means for the promotion and improve sale. In the second part are used marketing means of company Aldis spol. s r. o. and method SWOT analysis. In the last part of the work are proposed improvements and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xafp9/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Jaroslav Vítek, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová