Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje – Bc. Kristina Petrášová
Bc. Kristina Petrášová
Bakalářská práce
Návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje
A proposal of marketing activities for sales support and increasing sales
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je návrh marketingových aktivit pro podporu a zvýšení prodeje. Hlavním cílem bakalářské práce je návrh na zlepšení komunikace mezi zaměstnancem a klientem, která povede ke zvýšení efektivity společnosti. V první části jsou popsány a zhodnoceny různé typy marketingových nástrojů pro podporu a zvýšení prodeje. V druhé části práce jsou použity marketingové nástroje společnosti …víceAbstract:
This work has the main goal to improve communications between employee and client, which will should lead higher efficiency. In the first part are described and evaluated different types of marketing means for the promotion and improve sale. In the second part are used marketing means of company Aldis spol. s r. o. and method SWOT analysis. In the last part of the work are proposed improvements and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xafp9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Jaroslav Vítek, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Marketing a veřejný prostor
Jan Friede -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová