Green marketing a greenwashing v komunikaci retailových firem – Klára Škochová
Klára Škochová
Bakalářská práce
Green marketing a greenwashing v komunikaci retailových firem
Green marketing and greenwashing in communication of retail companies
Anotace:
Marketingová strategie, která klade důraz na ochranu životního prostředí, se nazývá green marketing. Užití této strategie retailovými firmami na území České republiky je stále častější, s tím ale roste i výskyt greenwashingu. Za greenwashingem stojí dezinformace, kterou se firmy snaží vytvořit zavádějící environmentální obrázek. Tato bakalářská práce je ve své teoretické části zaměřená na dostupnou …víceAbstract:
A marketing strategy that emphasizes environmental protection is called green marketing. The use of this strategy by retail companies in the Czech Republic is becoming more common, but so is the occurrence of greenwashing. Greenwashing is caused by misinformation, which companies try to use to create a misleading environmental image. The theoretical part of this bachelor thesis is focused on available …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/89186
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/89186
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová