Marketingové aktivity restaurace "Pizzerie Bowling Litovel" – Eva Spáčilová
Eva Spáčilová
Bachelor's thesis
Marketingové aktivity restaurace "Pizzerie Bowling Litovel"
Marketing activities of the restaurant "Pizzerie Bowling Litovel"
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami restaurace "Pizzerie Bowling Litovel", která se snaží si udržet spokojené zákazníky. Teoretická část se zabývá zásady marketingu v oblasti služeb, především pohostinství. Praktická část popisuje současnou situaci restaurace. S využitím marketingového výzkumu a analýzy konkurence aplikuje teorii na reálný projekt a přichází s návrhy a doporučeními …moreAbstract:
This Thesis deals with marketing activities of restaurant "Pizzerie Bowling Litovel", that tries to keep its satisfied customers. Theoretical section focuses on the principles of marketing in services, especially in hospitality. The practical section describes the current situation of the restaurant. Through the use of marketing research and competitive analysis, applies the theory on the real project …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30015
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2012
- Supervisor: Markéta Procházková
- Reader: Andrea Menšíková
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30015
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing zdravého životního stylu se zaměřením na marketingové aktivity v oblasti zdravé výživy a sportu
Ivana Měkotová -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků
Marečková Marečková -
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity vybrané firmy
Petr Barot -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Data-Driven Marketing Strategies: Optimizing Dental Supply Marketing Through Cluster Analysis
Simona Sládková