Možnosti využití tabletu iPad ve třídě základní školy speciální – Bc. Tereza Procházková
Bc. Tereza Procházková
Master's thesis
Možnosti využití tabletu iPad ve třídě základní školy speciální
Possibilities of using an iPad tablet in a class of a special elementary school.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou možností využití tabletu iPad ve třídě základní školy speciální s ohledem na plnění cílů vzdělání dle Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální – díl 1. a 2. První kapitola vymezuje teoretická východiska těžkého postižení a souběžného postižení více vadami. Druhá kapitola se věnuje vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným …moreAbstract:
This thesis analyses the possibility of using an iPad tablet in a classroom of a special elementary school with regard to the objectives of education according to the Framework Educational Programme for Special Elementary Education - 1st and 2nd part. The first chapter defines the theoretical basis of both, severe disability and simultaneous multiple disabilities. The second chapter deals with education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 12. 2013
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hrlu7/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2014
- Supervisor: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová