Možnosti využití tabletu iPad ve třídě základní školy speciální – Bc. Tereza Procházková
Bc. Tereza Procházková
Master's thesis
Možnosti využití tabletu iPad ve třídě základní školy speciální
Possibilities of using an iPad tablet in a class of a special elementary school.
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou možností využití tabletu iPad ve třídě základní školy speciální s ohledem na plnění cílů vzdělání dle Rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání základní škola speciální – díl 1. a 2. První kapitola vymezuje teoretická východiska těžkého postižení a souběžného postižení více vadami. Druhá kapitola se věnuje vzdělávání žáků s těžkým postižením a souběžným …viacAbstract:
This thesis analyses the possibility of using an iPad tablet in a classroom of a special elementary school with regard to the objectives of education according to the Framework Educational Programme for Special Elementary Education - 1st and 2nd part. The first chapter defines the theoretical basis of both, severe disability and simultaneous multiple disabilities. The second chapter deals with education …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hrlu7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
- Vedúci: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Edukace jedinců se souběžným postižením více vadami ve školských zařízeních
Adéla Žáčková -
Aplikace totální komunikace v edukaci dětí se souběžným postižením více vadami
Věra Rýdlová -
Rozvoj grafomotoriky a jemné motoriky u předškolních dětí se souběžným postižením s více vadami
Irina Mećava -
Postoj odborníků k možnosti využití felinoterapie v zařízeních pro osoby s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami
Jana Pfeiferová -
Rozvoj žáků s těžkým mentálním postižením a se souběžným postižením více vadami prostřednictvím rozumové výchovy v základní škole speciální
Kateřina Fleischmannová -
Využití prvků ergoterapie ve speciálně pedagogické praxi u žáka se souběžným postižením více vadami
Iveta Prchalová -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová