Rozvoj zvukové stránky jazyka v hodinách jevištní mluvy v rámci studia herectví na konzervatoři – Bc. Michal Papáček
Bc. Michal Papáček
Bakalářská práce
Rozvoj zvukové stránky jazyka v hodinách jevištní mluvy v rámci studia herectví na konzervatoři
Development of the phonetic language level in stage speech at an acting course at a concervatory
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem zvukové stránky jazyka v hodinách jevištní mluvy v rámci studia herectví na konzervatoři. Je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretickou část tvoří první dvě kapitoly. První kapitola je věnována pojmu komunikace, popisu anatomie a fyziologie mluvních orgánů a jazykových rovin. V druhé kapitole je přiblíženo pojetí hlasových profesionálů, hlasové hygieny …víceAbstract:
This bachelor thesis is concerned with the development of the phonetic side of language in stage speech lessons that are a part of actor studies at a conservatory. It is divided into the theoretical and the empirical parts. The theoretical part is comprised of the first two chapters. The first chapter is dedicated to communication, description of the anatomy and physiology of speech organs and linguistic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/i8oay/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Foneticko-fonologická jazyková rovina u dětí v běžné mateřské škole a její rozvoj
Hana Nováková -
Foneticko-fonologická jazyková rovina žáků prvních tříd běžných základních škol z pohledu třídních učitelů
Petra Srbová -
Foneticko-fonologická jazyková rovina u žáků prvních tříd základní školy.
Michaela STRAKOVÁ -
Rozvoj foneticko-fonologické jazykové roviny u dětí běžné mateřské školy
Ivana Hrochová -
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí mladšího školního věku se sluchovým postižením
Lucie Potužáková -
Souvislosti narušení komunikační schopnosti žáků ve foneticko-fonologické jazykové rovině a hyperkinetické poruchy u žáků prvních ročníků základní školy.
Monika SVOBODOVÁ FRIŠOVÁ -
Rozvoj foneticko-fonologické roviny u dětí s narušenou komunikační schopností
Lucie Špičáková -
Foneticko-fonologická kompetence u žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce anglického jazyka
Adéla Vaňková