Analýza komunikace tuzemských mobilních operátorů na sociálních sítích – Bc. David Augustin
Bc. David Augustin
Master's thesis
Analýza komunikace tuzemských mobilních operátorů na sociálních sítích
Analysis of communication of Czech domestic mobile operators on social networks
Anotácia:
Cílem diplomové práce je analyzovat komunikaci českých mobilních operátorů na sociální síti Facebook v roce 2019, komparovat ji, zjistit její efektivitu a následně ji vyhodnotit z hlediska úspěšnosti jednotlivých zkoumaných subjektů mezi sebou, tedy ke své konkurenci.Teoretická část práce vymezuje pojmy spojené s internetovým marketingem, sociálními sítěmi, jejich vývojem a rozdělením ve světě i v …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze communication of czech mobile operators on the social network Facebook in 2019, compare different communication approaches between individual operators, establish their efficiency and finally evaluate how successful each network operator was in regards to its competition.Theoretical part of the thesis defines terms associated with internet marketing, social …viacKľúčové slová
sociální sítě Facebook mobilní operátoři komunikace marketing efektivita DEA ZoomSphere internet
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AUGUSTIN, David. \textit{Analýza komunikace tuzemských mobilních operátorů na sociálních sítích}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/5q5krr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Marketingová strategie společnosti T-Mobile se zaměřením na generaci Z a návrh na její vylepšení
Veronika Gregárková -
Postavení firmy T-Mobile v odvětví mobilních operátorů
Jana Poulová -
Ocenění společnosti T-Mobile Czech Republic a.s. metodou tržního porovnání
Vasilisa Popova -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitelů se zvláštními sociálními potřebami (na příkladu T-Mobile)
Barbora Holečková -
American Mobile Operators in Addressing Customers/Potential Customers: A Linguistic Approach
Kamila Pomykalová -
Analýza marketingové komunikace společnosti T-mobile na sociálních sítích
Alena Zuzaníková -
Individuální řešení interní a externí komunikace na bázi datových aplikací ve spojení s GSM pro významné zákazníky mobilního operátora T-Mobile
Renáta DOBIÁŠOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva