Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů – Tamila Tsertsvadze
Tamila Tsertsvadze
Bakalářská práce
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Marketing Communications of Professional Sports Clubs
Anotace:
Bakalářská práce nahlíží do tématu Marketingová komunikace v profesionálních sportovních klubech. Zaměřuje se především na marketingové nástroje a sportovní marketing jako takový. Bakalářská práce popisuje marketingové prostředí ve sportovních organizacích a aktivity spojené se sponsoringem. Pozornost se také věnuje online marketingu a současným trendům v získávání nové klientely. Cílem této bakalářské …víceAbstract:
Bachelor thesis consults marketing communication in professional sports clubs. It focuses primarily on marketing tools and sports marketing as such. Bachelor thesis describes the marketing environment in sports organizations and sponsorship activities. Attention is also paid to online marketing and current trends in acquiring a new clientele. The aim of this bachelor thesis is to understand sports …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l0uk0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2021
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová