Využití aktivizačních metod ve vyučování českého jazyka na malotřídní škole (se zaměřením na jazykové vyučování) – Mgr. Dana CHOCHOLÁČOVÁ
Mgr. Dana CHOCHOLÁČOVÁ
Diplomová práce
Využití aktivizačních metod ve vyučování českého jazyka na malotřídní škole (se zaměřením na jazykové vyučování)
Using activation (interactive) methods in teaching Czech language in smaller class primary schools (oriented towards teaching languages)
Anotace:
Diplomová práce Využití aktivizačních metod ve vyučování českého jazyka na malotřídní škole (se zaměřením na jazykové vyučování) pojednává o rozvoji čtení a psaní u žáků 2. A 3. Ročníku základní školy, malotřídního typu formou metod kritického myšlení ve výuce českého jazyka. Teoretická část se zabývá rámcovým vzdělávacím programem, jazykovou výchovou, kritickým myšlením, programem čtením a psaním …víceAbstract:
The diploma thesis Using activation (interactive) methods in teaching Czech language in smaller class primary schools (oriented towards teaching languages) deals with the development of reading and writing in the 2nd and the 3rd grade primary school pupils in the form of critical thinking methods in Czech language teaching. The theoretical part deals with the framework educational program, language …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michal Kříž, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHOCHOLÁČOVÁ, Dana. \textit{Využití aktivizačních metod ve vyučování českého jazyka na malotřídní škole (se zaměřením na jazykové vyučování)}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/5qe44k/.
Jak správně citovat práci
CHOCHOLÁČOVÁ, Dana. Využití aktivizačních metod ve vyučování českého jazyka na malotřídní škole (se zaměřením na jazykové vyučování). Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Postupy a metody při tvorbě integrované strategie místní akční skupiny
Michaela Slavíková -
Aktivizující metody a strategie ve výuce prvouky v 1.ročníku ZŠ
Gabriela MOCKOVÁ -
Metody a strategie kritického myšlení ve slohové výuce na 2. stupni ZŠ
Jana Nejedlá -
Metody a strategie kritického myšlení ve výuce mateřského jazyka na 1. st. ZŠ
Veronika Čížová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Využití mediální výchovy a metod kritického myšlení na 2. stupni ZŠ
Sibyla KALLEROVÁ -
Využití metod kritického myšlení při rozvoji informační gramotnosti ve výuce středoškolské matematiky
Klára Weiss
Název
Vložil
Vloženo
Práva