Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o. – Ing. Jana KORČÁKOVÁ
Ing. Jana KORČÁKOVÁ
Diplomová práce
Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.
The project of using CRM components for increasing the competitiveness in company EZOP reklamní studio s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu využití prvků CRM ve společnosti Ezop reklamní studio s.r.o. V teoretické části jsou shrnuty literární prameny, které jsou zaměřeny na problematiku CRM. Analytická část představuje společnost Ezop a rozebírá současný stav řízení vztahů se zákazníky. Na základě zjištěných nedostatků jsou v projektové části navrženy prvky CRM, jejichž využití přispěje ke zvýšení …víceAbstract:
The thesis deals with of project for use of CRM components in company Ezop reklamní studio s.r.o. In the theoretical part of this work the literary sources are condensed concent-rated on CRM problems. The analytical part of this work presents Ezop company and it analyses current situation in customer relationship management. On the base found results are suggested in the projeckt part of this work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8218
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KORČÁKOVÁ, Jana. \textit{Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/5qeog7/.
Jak správně citovat práci
KORČÁKOVÁ, Jana. Projekt využití prvků CRM pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy Ezop reklamní studio s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2018
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Analýza chování spotřebitelů pro projekt: Zákaznicky orientovaná společnost
Lenka DOKOUPILOVÁ -
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Ilia Sablukov -
Zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti
Helena Pilzová -
Návrh zákaznicky orientovaného systému managementu kvality ve společnosti zaměřené na malosériovou výrobu jízdních kol
Miroslav Kučera -
Spokojenost zákazníků s vozy značky KIA
Monika Kalátová -
Strategie efektivní péče o zákazníka pomocí CRM
Monika Bobková -
Hodnota času v péči o zákazníky, zdokonalení marketingové strategie IKEA
Lucie Chlupová -
Budování CRM ve vybrané společnosti
Daniela Hrůzová