Marketingová komunikační strategie firmy – Bc. Jan Nagy
Bc. Jan Nagy
Diplomová práce
Marketingová komunikační strategie firmy
Marketing Communication Strategy of Company
Anotace:
Diplomová práce Marketingová komunikační strategie firmy se zabývá, na základě nastudovaných materiálů, sběrem informací o společnosti SHERLOG Technology a.s. V první řadě je seznámení se samotnou firmou, jejím produktovým portfoliem a analyzování dosavadní komunikační strategie. Pomocí situačních analýz a zjištěných informací je cílem práce navrhnout úpravy v komunikační strategii, tak aby byla více …víceAbstract:
The diploma thesis named Marketing Communication Strategy of Company is focused on collected information of SHERLOG Technology a.s. Firstly, there is familiarization with the company and its product portfolio and analysis of actual communication strategy. The aim of this thesis is suggesting some modifications in communication strategy to be more effective using situation analysis and reachable information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Zemědělská specializace / Obchod a podnikání s technikou
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva