Bc. Eva TAJCHMANOVÁ
Master's thesis
Kvalita služeb v retailovém bankovnictví
Service Quality in Retail Banking
Abstract:
Kvalita služeb představuje nedílnou součást jakéhokoliv obchodu, i přesto je někdy zanedbávána a přehlížena. V dnešním vysoce konkurenčním světě je to ale právě kvalita služeb, která hraje rozhodující roli. Tato práce má tedy za cíl představit a aplikovat metody, které hodnotí a měří kvalitu služeb se zaměřením na retailové bankovnictví.Abstract:
Service Quality represents an inseparable part of any business, though, sometimes it is neglected. In today?s competitive world, however, high quality of service plays the decisive role. Therefore, this work aims to introduce and apply methods to assess and measure service quality with focus on retail banking.
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2013
Accessible from:: 18. 11. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Prof. Günter Hertel
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
TAJCHMANOVÁ, Eva. Kvalita služeb v retailovém bankovnictví. Olomouc, 2013. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.11.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 11. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyMaster programme / field:
Human Studies / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia
Theses on a related topic
-
Povaha determinantů spokojenosti zákazníka v retail bankovnictví
David Cingroš -
Reklama v bankovním sektoru a její vliv na retailové zákazníky
Karolína Králová -
Efektivita pracovních procesů v retailovém bankovnictví a její dopad na koncového zákazníka
Martin Nevoránek -
Kvalita sociálních služeb v domově pro seniory
Pavlína TOPKOVÁ -
Kvalita ošetřovatelské péče z pohledu klienta na interní hemato-onkologické klinice
Petra Krejčiříková -
Kvalita života klientů s peritoneální dialýzou
Jana Bednářová -
Kvalita poskytované služby v Nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež
Beáta CHOTĚNOVSKÁ -
Kvalita poskytované služby v Nízkoprahových zařízeních pro děti a mládež
Beáta CHOTĚNOVSKÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights