Komunikační strategie vybraného podniku – Bc. Alice Borovičková
Bc. Alice Borovičková
Bachelor's thesis
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of the chosen company
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce analyzuje současnou strategii komunikace vybrané soukromé rodinné poradny. V teoretické části se zaměřuje na deskripci dosavadních a aktuálních zdrojů problematiky tradiční marketingové komunikace, komunikace v online prostředí a specifik marketingu v sociálních službách. Praktická část za pomoci provedených analýz popisuje současný stav komunikace společnosti, který následně …viacAbstract:
This bachelor thesis Communication Strategies of a Selected Company analyses the current communication strategies of a selected private family therapy centre. The theoretical part focuses on the description of existing and up-to-date sources of traditional marketing communication issues, communication in the online environment and the specifics of marketing in social services. With the help of the …viacKľúčové slová
analýza cílová skupina komunikace marketing marketingová komunikace online produkt sdělení sociální sítě sociální služby společnost spotřebitel webové stránky analysis target group communication marketing communication product message social networking sites social services society consumer websites
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ozscb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Pavel Klička, PhD.
- Oponent: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Is the popularity of social networking sites affecting formality in business communication? A case study of widespread usage of such social networking sites in a company in the Czech Republic
Barbora PLECHATÁ -
Profiles of selected companies on social networking sites
Knarik Armenakyan -
Restaurant business profile on social networking sites
Anna Kreneva -
UniStudy organization profile on social networking sites
Arina Troyan -
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
Mathapelo Mologadi Malatji -
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk