Talent Management as a Competitive Advantage – Tamara Tripská
Tamara Tripská
Bakalářská práce
Talent Management as a Competitive Advantage
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat využití metod rozvoje mezi velkými podniky a malými a středními podniky s využitím primárního výzkumu a sekundárního výzkumu. K dosažení výsledku musí být proveden výzkum na obou velikostních skupinách podniků. Tato práce se zabývá strategií lidských zdrojů, aby se zjistilo, zda podnik rozvíjí a vzdělává své zaměstnance, které společnost potřebuje, a efektivně se …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse the usage of development methods between large enterprises and small and medium-sized enterprises, with the use of field research and desk research. In order to achieve this recommendation, research must be accomplished on both size groups of enterprises. This thesis deals with human resource strategy, to establish that an enterprise develops and educates …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/5r9p33/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2020
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Eva Sochorová -
Business plan of SME (Small and Medium sized Enterprise)
Jana Liskovská -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
The Impact of the EU-Vietnam Free Trade Agreement (EVFTA) on Vietnamese Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)
Thien An Thai -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Electronic Marketing in Small and Medium Sized Enterprises (SME)
Ilie Nejdanov