Bc. Tykal Tykal, MBA
Diplomová práce
CRM v teorii a praxi
CRM in Theory and Practice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkami strategického řízení vztahů se zákazníky v rovině teoretické i praktické pohledem na současný svět moderních technologií. Cílem diplomové práce je na základě zpracování literární rešerše a interpretace zjištěných dat z empirických výzkumů zaměřených na interní a externí stakeholdery vypracovat návrh metodického postupu při nákupu CRM řešení pro organizace veřejné …víceAbstract:
The thesis deals with the issues of strategic customer relationship management in theoretical and practical terms seen through a prism of the contemporary world of modern technologies. The objective of the thesis is to develop a proposal of a methodological procedure for purchasing CRM solutions for public administration organizations based on literature research and interpretation of data from empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q0azv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2022
- Vedoucí: PhDr. Martina Švecová, MSc
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová