Ing. Lenka Hrotíková

Bakalářská práce

Vliv reklamy v komunikaci se zákazníky

Advertising Impact on Communication with Customers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou vlivu reklamy na komunikaci se zákazníky. Teoreticko-metodologická část se skládá ze dvou hlavních kapitol. První kapitola pod názvem "Komunikace" zahrnuje základní pojmy jako komunikační proces, informační šum, marketingová komunikace, komunikační mix a efektivní komunikace. Dále se věnuje roli komunikace v reklamě a komunikaci se zákazníky. Druhá kapitola je …více
Abstract:
This bachelor's thesis deals with the advertising impact on communications with customers. Its theoretical-methodological part is divided into two main chapters. The first chapter called "Communications" involves fundamental terms such as communication process, information noise, marketing communications, communication mix, and effective communications. Further on, it elaborates on the role of communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní