Vliv reklamy v komunikaci se zákazníky – Ing. Lenka Hrotíková
Ing. Lenka Hrotíková
Bakalářská práce
Vliv reklamy v komunikaci se zákazníky
Advertising Impact on Communication with Customers
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá otázkou vlivu reklamy na komunikaci se zákazníky. Teoreticko-metodologická část se skládá ze dvou hlavních kapitol. První kapitola pod názvem "Komunikace" zahrnuje základní pojmy jako komunikační proces, informační šum, marketingová komunikace, komunikační mix a efektivní komunikace. Dále se věnuje roli komunikace v reklamě a komunikaci se zákazníky. Druhá kapitola je …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with the advertising impact on communications with customers. Its theoretical-methodological part is divided into two main chapters. The first chapter called "Communications" involves fundamental terms such as communication process, information noise, marketing communications, communication mix, and effective communications. Further on, it elaborates on the role of communications …víceKlíčová slova
argumentace dětská reklama efektivní komunikace emoce v reklamě informační šum komunikace komunikace se zákazníky marketingová komunikace marketingový komunikační mix media reklama reklamní nástroje STP (segmentace targeting positioning) strategie reklamního sdělení účinnost reklamy zákazník argumentation advertising for children effective communications emotional issues information noise communications communications with customers marketing communications communication mix media opportunities advertising advertising tools STP (segmentation targeting and positioning) advertising message strategy efficiency customer
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/v0qzz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Mgr. Markéta Jansová
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova