Influencer jako novodobý podnikatel – Bc. Romana Zajícová, DiS.
Bc. Romana Zajícová, DiS.
Bakalářská práce
Influencer jako novodobý podnikatel
Influencer as a Modern Businessman
Anotace:
Bakalářská práce se převážně zabývá problematikou nového trendu v podnikání, a to konkrétně prostřednictvím sociálních sítí tzv. influen-cery, kde je kladen důraz na zdanění jejich příjmů. Cílem práce je za po-moci získaných poznatků určit a vyhodnotit možné právní vztahy mezi marketery a influencery, z nichž influencerům plynou příjmy, a podat detailní rozbor jejich zdanění. Úvod práce je zaměřen …víceAbstract:
The bachelor thesis mainly deals with the issue of a new trend in busi-ness, namely through social networks called influencers, where the emphasis is on the taxation of their income. The aim of the thesis is to identify and evaluate the possible legal relationships between market-ers and influencers, from which influencers derive their income, and to provide a detailed analysis of their taxation. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fhe4v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 9. 2022
- Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Michal Radvan, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obchodněprávní studia / Obchodněprávní studia
Práce na příbuzné téma
-
Lollard social networks: An analysis of heresy trial records from Kent (1511-1512)
Jan Král -
Influencer analysis on social networks
Tai Le Tan Huynh -
Social networks in hospitality
Ekaterina Kulikova -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria -
Influencer marketing na platformách twitch.tv a youtube.com
Jan Jašek -
Influencer marketing a propagace v rámci sociálních sítí
Pavel Egorov -
Impact of tax legislation changes on business
Zhaisang Otegaliyeva -
Medzinárodní zdanění příjmů fyzických osob v ČR a SR
Miriama Gladišová