Bc. Romana Zajícová, DiS.

Bakalářská práce

Influencer jako novodobý podnikatel

Influencer as a Modern Businessman
Anotace:
Bakalářská práce se převážně zabývá problematikou nového trendu v podnikání, a to konkrétně prostřednictvím sociálních sítí tzv. influen-cery, kde je kladen důraz na zdanění jejich příjmů. Cílem práce je za po-moci získaných poznatků určit a vyhodnotit možné právní vztahy mezi marketery a influencery, z nichž influencerům plynou příjmy, a podat detailní rozbor jejich zdanění. Úvod práce je zaměřen …více
Abstract:
The bachelor thesis mainly deals with the issue of a new trend in busi-ness, namely through social networks called influencers, where the emphasis is on the taxation of their income. The aim of the thesis is to identify and evaluate the possible legal relationships between market-ers and influencers, from which influencers derive their income, and to provide a detailed analysis of their taxation. The …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 7. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 9. 2022
  • Vedoucí: doc. JUDr. Ing. Michal Radvan, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakulta

Masarykova univerzita

Právnická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Obchodněprávní studia / Obchodněprávní studia