Tomáš BEŠTA

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem

Marketing communication of selected stores with online sales
Abstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraných obchodů s online prodejem. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti Datart a dle získaných poznatků případně navrhnout vhodná doporučení pro další praxi v oblasti marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části autor definuje marketingovou komunikaci a jednotlivé …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of selected stores with online sales. The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of Datart and, according to the obtained knowledge, to propose suitable recommendations for further practice in the field of marketing communication. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BEŠTA, Tomáš. Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/