Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem – Tomáš BEŠTA
Tomáš BEŠTA
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem
Marketing communication of selected stores with online sales
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci vybraných obchodů s online prodejem. Cílem práce je zhodnotit marketingovou komunikaci společnosti Datart a dle získaných poznatků případně navrhnout vhodná doporučení pro další praxi v oblasti marketingové komunikace. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části autor definuje marketingovou komunikaci a jednotlivé …viacAbstract:
This bachelor thesis focuses on the marketing communication of selected stores with online sales. The aim of the thesis is to evaluate the marketing communication of Datart and, according to the obtained knowledge, to propose suitable recommendations for further practice in the field of marketing communication. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Hana Kunešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BEŠTA, Tomáš. Marketingová komunikace vybraných obchodů s online prodejem. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková