Simona Vidnerová

Bachelor's thesis

Analýza reklamy na sociálních sítích

Analysis of advertising on social networks
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou reklamy na sociálních sítích ve zvolené společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je vymezit pojem reklama a sociální sítě, prakticky zhodnotit marketingovou komunikaci a reklamu vybrané firmy na sociálních sítích na základě daného šetření mezi klientkami této společnosti. Dalším cílem bylo porovnávání s vybranými konkurenty a zhodnocení jejich marketingové …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of advertising on social networks in the chosen company. The main goal of this bachelor's thesis is to define the concept of advertising and social networks, to practically evaluate the marketing communication and advertising of a selected company on social networks based on a given survey among clients of this company. Another goal was comparison with …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 1. 2023
  • Supervisor: Tomáš Kubálek
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88265