Simona Vidnerová
Bachelor's thesis
Analýza reklamy na sociálních sítích
Analysis of advertising on social networks
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou reklamy na sociálních sítích ve zvolené společnosti. Hlavním cílem této bakalářské práce je vymezit pojem reklama a sociální sítě, prakticky zhodnotit marketingovou komunikaci a reklamu vybrané firmy na sociálních sítích na základě daného šetření mezi klientkami této společnosti. Dalším cílem bylo porovnávání s vybranými konkurenty a zhodnocení jejich marketingové …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the analysis of advertising on social networks in the chosen company. The main goal of this bachelor's thesis is to define the concept of advertising and social networks, to practically evaluate the marketing communication and advertising of a selected company on social networks based on a given survey among clients of this company. Another goal was comparison with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88265
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2023
- Supervisor: Tomáš Kubálek
- Reader: Jitka Volfová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88265
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová