Frotáž v dětském výtvarném projevu – Olga BECHYŇSKÁ
Olga BECHYŇSKÁ
Bakalářská práce
Frotáž v dětském výtvarném projevu
Frottage in the children's artistic expression
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je seznámit se s grafickými metodami a to i méně známými, jakou je frotáž v dětském výtvarném projevu. Tato bakalářská práce je rozdělena na dvě části a to část praktickou a část teoretickou. V teoretické části je podrobněji popsán dětský výtvarný projev včetně typologie, dále přiblíženy hlavní grafické techniky včetně technik, které byly použity v praktické části této práce …víceAbstract:
The goal of this bachelor theses is to introduce the graphical methods, even the less known such as frottage in the children's art expression. The thesis consists of a practical and theoretical part. The theoretical part describes children's art in more details, including a typology. There are explained the main graphical techniques, including techniques, that were used in the practical part. The theme …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Radka Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BECHYŇSKÁ, Olga. Frotáž v dětském výtvarném projevu. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Pedagogika volného času KS + 4 sp.
Práce na příbuzné téma
-
Dětský výtvarný projev a digitální média
Šárka Satrapová -
Dětský výtvarný projev jako nástroj poznání dítěte
Tereza KOLEČKÁŘOVÁ -
Výtvarný projev jako nástroj pedagoga k všestrannému rozvoji dítěte předškolního věku
Kateřina Horáčková -
Sourozenci ve skupině dětí předškolního věku a jejich výtvarný projev.
Bohdana OTTOVÁ -
Výtvarný projev předškoláků jako forma vyjadřování
Kristýna NOVÁ -
Výtvarný projev dětí prvního stupně základní školy
Dominik JIŘÍK -
Vliv dysgrafie na výtvarný projev žáka a užití výtvarných vyjadřovacích prostředků jako nástroje edukační podpory
Petra Martinková -
Výtvarný projev dětí s kombinovaným postižením
Jitka Stuchlíková