Analýza průchodu studentů kurzem Vzdělávací technologie 2 – Bc. Jana HARAŠTOVÁ
Bc. Jana HARAŠTOVÁ
Master's thesis
Analýza průchodu studentů kurzem Vzdělávací technologie 2
Analysis of the pass rate of students Educational Technology 2
Anotácia:
Diplomová práce analyzuje data vygenerovaná LMS Moodle kurzu Vzdělávací technologie 2 s cílem zjistit chování studentů kurzu. Analýza je zaměřena na rozdíly studentů v kombinované a prezenční formě studia. Data jsou zpracována pomocí nástroje MS Excel a všechny úlohy mají stejnou strukturu zpracování. Je zde uveden cíl úlohy, postup řešení a prezentace výsledků a to ve formě písemné a také pomocí grafů …viacAbstract:
This thesis analyzes the data generated by the LMS Moodle class Educational Technology 2 in order to determine the behavior of students of the class. The analysis focuses on the differences of students between combined and full-time study. Data are being processed by MS Excel and all tasks have the same processing structure. There is mentioned, tasks targer process of solutions and the presentation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Zverejniť od: 3. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2015
- Vedúci: RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HARAŠTOVÁ, Jana. Analýza průchodu studentů kurzem Vzdělávací technologie 2. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Information Technology in Education
Práce na příbuzné téma
-
Motivace studentů kombinované formy studia žurnalistiky ke studiu tohoto oboru
Barbora Plačková -
Motivace VŠ studentů mladších 25 let ke kombinovanému studiu a jejich integrace do studia
Julie Pospíchalová -
Kariérová adaptabilita a autoregulované učení studentů kombinované formy studia
Pavel Nehéz -
Přístup k učení dospělých studentů a absolventů kombinované formy studia na vysoké škole
Eliška Himmlová -
Studenti v kombinované formě studia očima vysokoškolských učitelů
Markéta Jelínková -
Důvody studia kombinované formy vysokoškolského studia
Daniel MERTA -
Důvody studia kombinované formy vysokoškolského studia
Daniel MERTA -
Motivace dospělých ke studiu na vysoké škole v kombinované formě studia
Šárka LYČKOVÁ