Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s. – Bc. Regina GEMBALOVÁ
Bc. Regina GEMBALOVÁ
Diplomová práce
Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s.
Marketing Innovation in an Introduction of a New Product Package for Walmark, a. s. Company
Anotace:
Předložená diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s. První část vytyčuje teoretický rámec použitý pro realizaci marketingové inovace. V analytické části jsou provedeny kvantitativní i kvalitativní šetření zaměřené na tržní situaci kolem koncového zákazníka. Poznatky získané šetřením jsou detailně analyzovány …víceAbstract:
The submitted thesis focuses on the creating of an marketing innovation in an introduction of a new product package for Walmark, a. s. company. The first part lays out the theoretical framework applied in the process of realization of the marketing innovation. The analytical part examines the market situation around the final customer through both quantitative and qualitative research. The insights …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GEMBALOVÁ, Regina. \textit{Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/5t72sx/.
Jak správně citovat práci
GEMBALOVÁ, Regina. Marketingová inovace pro zavedení nového produktového balíčku pro společnost Walmark, a. s.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti využití projektivních technik při práci psychologa naZŠ
Kateřina Bartlíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum
Klára Botíková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum
Ludmila Novotná