Sociální integrace žáka se zrakovým postižením do běžné ZŠ – Kateřina KAMASOVÁ
Kateřina KAMASOVÁ
Bachelor's thesis
Sociální integrace žáka se zrakovým postižením do běžné ZŠ
Social integration of an optically handicapped pupil into a common basic school
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je poukázat na úskalí při sociální integraci žáka se zrakovým postižením do běžné Základní školy. Teoretická část je zaměřena na osobnost zrakově postiženého, vývoj poznávacích procesů a jeho socializace v obdobích odpovídajících roli žáka základní školy, dále je popsán vliv příchodu zrakově postiženého dítěte do rodiny a výchovné postoje rodičů. V souvislosti s integrací …viacAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to highlight the difficulties in the social integration of a pupil with visual disabilities into a standard elementary school . The theoretical part is focused on the personality of a visually handicapped person, the development of his cognitive processes and his socialization during the periods corresponding to the role of an elementary school pupil. This part also …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2014
Zverejniť od: 2. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAMASOVÁ, Kateřina. Sociální integrace žáka se zrakovým postižením do běžné ZŠ. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Inclusion and Individual Education Plan from English Teachers’ Perspective
Anna Laslettová -
Rozvoj a vzdělávání: individuální vzdělávací plán zaměstnance
Van Nam Tran -
Individuální vzdělávací plán a jeho využití v praxi
Dominika NOVOTNÁ -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
„Individuální vzdělávací plán pro děti předškolního věku s narušenou komunikační schopností a jeho realizace.“
Miluše Rentová -
Individuální vzdělávací plán pro výuku anglického jazyka žáků s dyslexií
Anna Laslettová -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Speciální potřeby žáka s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Jana Imrichovská