Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace – Bc. Adam Trůbl
Bc. Adam Trůbl
Bachelor's thesis
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Sales promotion through marketing communication tools
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti využití moderních virtuálních nástrojů v komunikačním mixu určenému k podpoře prodeje. Je v ní zkoumán komunikační mix firmy Intersnack a.s. používaný k podpoře prodeje jejího nejznámějšího produktu bramborových lupínků Bohemia Chips. První část práce shrnuje teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a zejména segmentu podpory prodeje. Na základě …moreAbstract:
The bachelor thesis focuses upon the possible usage of modern virtual tools in the communication mix used for the sales promotion. The present thesis investigates the communication mix of the company Intersnack a.s. which is used in the sales promotion of its most famous product – the potato crisps Bohemia chips. The first part of the present thesis summarises the theoretical notions from the field …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/j8f02/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Reader: Ing. Jaroslav Vítek, MBA
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová