Mgr. Bc. Marek Bezděk

Diplomová práce

Analýza komunikační kampaně podniku

Analysis of communication campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analýza současného způsobu marketingové komunikace vybrané společnosti – advokátní kanceláře, působící primárně na trhu B2B, a to s ohledem na advokátní kanceláří prováděné změny v rámci sebeprezentace a způsobu komunikace. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky související s marketingovou komunikací služeb na trhu …více
Abstract:
The subject of the thesis: “Analysis of Communication Campaign” is the analysis of the current form of marketing communication of the chosen company – law office, operating primarily on the B2B market, with regards to the undergoing changes in terms of self-presentation and form of communication of the law office. The theoretical part of the thesis is focused on the theoretical knowledge related to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
  • Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management