Analýza komunikační kampaně podniku – Mgr. Bc. Marek Bezděk
Mgr. Bc. Marek Bezděk
Diplomová práce
Analýza komunikační kampaně podniku
Analysis of communication campaign
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza komunikační kampaně podniku“ je analýza současného způsobu marketingové komunikace vybrané společnosti – advokátní kanceláře, působící primárně na trhu B2B, a to s ohledem na advokátní kanceláří prováděné změny v rámci sebeprezentace a způsobu komunikace. Teoretická část práce je zaměřena na teoretické poznatky související s marketingovou komunikací služeb na trhu …víceAbstract:
The subject of the thesis: “Analysis of Communication Campaign” is the analysis of the current form of marketing communication of the chosen company – law office, operating primarily on the B2B market, with regards to the undergoing changes in terms of self-presentation and form of communication of the law office. The theoretical part of the thesis is focused on the theoretical knowledge related to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ukn8n/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2020
- Vedoucí: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová