Sestavení marketingového plánu pro společnost Swiss Life Select Česká republika, s. r. o. – Bc. Michaela Žežulková
Bc. Michaela Žežulková
Master's thesis
Sestavení marketingového plánu pro společnost Swiss Life Select Česká republika, s. r. o.
The Compilation of Marketing Plan for Swiss Life Select Czech Republic LTD
Abstract:
Diplomová práce je zaměřená na sestavení marketingového plánu pro rok 2015 ve společnosti Swiss Life Select Česká republika, s. r. o.. Jejím předmětem je analýza současné marketingové situace s návrhem vlastního marketingové plánu ve společnosti. Účelem je navržení takového marketingového plánu, který povede ke zvyšování povědomí o značce a následně k naplněním marketingových cílů. Teoretická část …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on drawing up a marketing plan for the year 2015 in the Swiss Life Select Czech republic, LTD. The subject of the thesis is the analysis of the current marketing situation with the suggestion of marketing plan in the company. The main objective of the thesis is to porpose a marketing plan leading to increasing brand awareness and consequently to fullfil marketing objectives …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2015
Accessible from:: 9. 1. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 28. 1. 2015
- Supervisor: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽEŽULKOVÁ, Michaela. \textit{Sestavení marketingového plánu pro společnost Swiss Life Select Česká republika, s. r. o.}. Online. Master's thesis. Liberec: Technical University of Liberec, Faculty of Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/5ut1j0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Žežulková, Michaela. Sestavení marketingového plánu pro společnost Swiss Life Select Česká republika, s. r. o.. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.1.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 9. 1. 2015 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
Technical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Administration
Theses on a related topic
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová