Sestavení marketingového plánu pro společnost Swiss Life Select Česká republika, s. r. o. – Bc. Michaela Žežulková
Bc. Michaela Žežulková
Diplomová práce
Sestavení marketingového plánu pro společnost Swiss Life Select Česká republika, s. r. o.
The Compilation of Marketing Plan for Swiss Life Select Czech Republic LTD
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na sestavení marketingového plánu pro rok 2015 ve společnosti Swiss Life Select Česká republika, s. r. o.. Jejím předmětem je analýza současné marketingové situace s návrhem vlastního marketingové plánu ve společnosti. Účelem je navržení takového marketingového plánu, který povede ke zvyšování povědomí o značce a následně k naplněním marketingových cílů. Teoretická část …víceAbstract:
The diploma thesis is focused on drawing up a marketing plan for the year 2015 in the Swiss Life Select Czech republic, LTD. The subject of the thesis is the analysis of the current marketing situation with the suggestion of marketing plan in the company. The main objective of the thesis is to porpose a marketing plan leading to increasing brand awareness and consequently to fullfil marketing objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2015
Zveřejnit od: 9. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2015
- Vedoucí: Ing. Otakar Ungerman, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽEŽULKOVÁ, Michaela. \textit{Sestavení marketingového plánu pro společnost Swiss Life Select Česká republika, s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/5ut1j0/.
Jak správně citovat práci
Žežulková, Michaela. Sestavení marketingového plánu pro společnost Swiss Life Select Česká republika, s. r. o.. Liberec, 2015. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.1.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 1. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Marketingové strategie Elona Muska
Dvořák Dvořák -
Návrh marketingové strategie jógového studia
Zuzana Kroužková -
Návrh marketingové strategie firmy
Karolína Brůnová