Vliv ekonomické krize na drobné podnikatele – Petra Hladíková
Petra Hladíková
Bakalářská práce
Vliv ekonomické krize na drobné podnikatele
Impact of the Economic Crisis on Small Enterprisers
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na současnou hospodářskou krizi a její vliv na střední a malé podnikatele. V teoretické části jsem vymezila pojmy z oblasti podnikání, analyzovala jsem původ a průběh současné hospodářské krize.Praktická část je zaměřena na opatření vlády proti krizi a následnou aplikaci na příkladech podnikatelů v různých oborech drobného podnikání.Abstract:
Bachelor thesis focuses on the current economic crisis and its impact on medium and small businesses. In the theoretical part I defined the concepts of entrepreneurship, I analyzed the origin and course of the current economic crisis. The practical part focuses on government measures against the crisis and subsequent application of examples of entrepreneurs in various fields of small business.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/80310
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Yvetta Pšenková
- Oponent: Romana Pokorná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Účetnictví a daně
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík