Analýza nákupního prostředí maloobchodního řetězce s potravinami – Jakub Ludvík
Jakub Ludvík
Bakalářská práce
Analýza nákupního prostředí maloobchodního řetězce s potravinami
Analysis of the Purchasing Environment of a Food Retail Chain
Anotace:
Problematikou této bakalářské práce je analýza nákupního prostředí řetězce s potravinami, jež je velice důležitým faktorem při tvorbě nákupní atmosféry a celkově formuje zážitek zákazníků s maloobchodní společností při jejich nákupu. Nákupní zážitek zákazníků může mít následně vliv na pozici společnosti na trhu řetězců s potravinami, a tím pádem ovlivňovat tržby a ziskovost společnosti. Analyzovanou …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the analysis of the purchasing environment of a grocery chain, which is a very important factor in creating a shopping atmosphere and shaping the overall customer experience with a retail company during their shopping experience. The customers' shopping experience can subsequently affect the company's position in the grocery chain market, and therefore affect …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/152781
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2024
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jana Ostrožná
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Eva Švecová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lapáčková Lapáčková -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová -
Vliv rodinného prostředí na nákupní rozhodování
Lucie Tůmová -
Analýza a návrh optimalizace nákupního prostředí pro žadatele Všeobecného nákupu ve Škoda Auto a.s.
Aneta Lantorová -
Firma v konkurenčním prostředí
Anastasiya Panasovskaya -
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
Nicole Procházková -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková