Bc. Jiří Rada

Master's thesis

Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku

Marketing strategy in medium-sized family-run business
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem vytvoření marketingové strategie středně velkého rodinného podniku. Zohledňuje klíčovou problematiku marketingové strategie malých a středně velkých podniků v porovnání s marketingovou strategií těch větších.
Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of creating a marketing strategy for a medium-sized family business. It takes into account the key issue of marketing strategy of small and medium-sized enterprises in comparison with the marketing strategy of larger ones.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 7. 2020
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní