Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku – Bc. Jiří Rada
Bc. Jiří Rada
Diplomová práce
Marketingová strategie v praxi středně velkého rodinného podniku
Marketing strategy in medium-sized family-run business
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem vytvoření marketingové strategie středně velkého rodinného podniku. Zohledňuje klíčovou problematiku marketingové strategie malých a středně velkých podniků v porovnání s marketingovou strategií těch větších.Abstract:
The diploma thesis deals with the topic of creating a marketing strategy for a medium-sized family business. It takes into account the key issue of marketing strategy of small and medium-sized enterprises in comparison with the marketing strategy of larger ones.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/g0r1b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2020
- Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová